عيدتان مبارك هنرمندان گروه تئاتر انديشه
 
گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش
تشریح عملکرد گروه

عيدتان مبارك هنرمندان گروه تئاتر انديشه

عید تئاتری‌ها همیشه با مناسبت مهم دیگری همراه است ؛ روز جهانی تئاتر که هم زمان با هفتمین روز سال نو خورشیدی كه مصادف است با 27 مارس ميلادي و در كشورهاي آسيايي ـ اروپايي ـ آمريكا و آفريقايي جشن باشكوهي توسط نمايشنامه نويسان ـ كارگردانان ـ بازيگران و كليه ي عوامل فني به صورت كنگره هاي دو روزه تا چهار روزه برگزار مي شود .
البته در ایران به دلیل تعطیلات نوروز این جشن در  اردیبهشت ماه برگزار می‌شود ؛  اما آنچه در این گزارش به آن توجه داریم، تولد هنرمندانی است که در تعطیلات نوروز به دنیا آمده‌اند و سال نو برایشان کارکردی دوگانه دارد .
در گروه تئاتر انديشه كاظم شوهان ـ فاطمه لويمي و زهره جلالي مقدس متولد اول فروردين ـ آرش تابزر و خديجه نيسي متولد دوازدهم فروردين ـ فاطمه زارع زادگان متولد بيستم فروردين ـ  علي راد منش متولد بيست و ششم فروردين ـ مريم جعفري متولد بيست و نهم فروردين ـ حامد ظهيري متولد ششم ارديبهشت ـ سيده حميده موسوي متولد هشتم ارديبهشت ـ و ابوالفضل صفري متولد دوازدهم ارديبهشت مي باشد
هرچند گاهی تولد متولدین روز عید در گرماگرم تبریک‌های نوروزی فراموش می‌شود ، اما دوستان و نزدیکان این هنرمندان حتما حواس‌شان هست همان طور که تبریک سال نو می‌گویند، تبریک تولد را هم فراموش نکنند .
اينجانب عباس كرم الهي مدير و سرپرست گروه تئاتر انديشه ي شهرستان شوش در مقابل شما نمايشنامه نويسان ـ كارگردانان ـ بازيگران ـ آهنگ سازان ـ خوانندگان ـ طراحان صحنه و لباس و عكاسان اين گروه سر تعظيم فرود آورده و بهترين شادباش ها را نثارتان مي كنم
سلام بر بهاران
بهار، فصل شکوفایی، فصل خیزش و رویش دوباره، فصل تحول و تدبر و فصل سبز پرکشیدن با بال‌های عشق و امید است که نوروز ، این یادگار دیرینه نیاکان فرهنگ‌پرورمان در طلیعه آن می‌درخشد . وقتی بهار می‌آید پیک نغمه‌خوانی‌اش در همه سراها شنیده می‌شود. مهرها می‌شکفد و کین‌ها از یاد می‌رود . تقارن نوروز با آغاز فصل تحول در طبیعت ، شکوه و بزرگی آن را دوصد چندان کرده است . در فصل بهار، در تحولی شگرف و استثنایی، سراسر گستره وسیع سرزمین ایران، زیبا و با صفاست. ایران، جهانی است در یک مرز؛ سرزمینی چهار فصل که اقلیم‌های گونه‌گون را در پهنای خاک پاک خویش جای داده است و خرمی و خجستگی را یکجا به مردمانش هدیه می‌کند و این موهبتی است از آن ایرانیان تا خداوند را از بابت این همه لطف و عنایت سپاس گویند.
 
امسال نیز چون هر سال طبیعت متحول و حال‌ها دگرگون می‌شود، نوروز از راه می‌رسد و عشق و امید دوباره متولد می‌شود اما سوگی دیرینه در دل‌ها می‌نشیند. امسال بهار را با عطر گل‌های یاس، با رایحه زهرای اطهر آغاز می‌کنیم و نوروزمان را با آموزه‌های فاطمی گرامی می‌داریم. امسال هنگام دعا بر سفره هفت سین با یاد آن بانوی آسمانی می‌خوانیم «یا فاطمه اشفعی لنا فی الجنه». امسال با سر دادن زمزمه «یا مقلب القلوب و الابصار» قلب‌هایمان آکنده از نور امید می‌شود و وقتی می‌خوانیم «یامدبر اللیل و النهار» از آنکه با تدبیر راهمان را انتخاب کرده‌ایم خشنودیم و با ذکر «یا محول الحول و الاحوال» از اینکه حالمان رو‌به بهبود است شادمانیم و وقتی می‌خوانیم «حول حالنا الی احسن الحال» از اینکه دعاهایمان بر سفره هفت‌سین سال‌های گذشته مستجاب شد شکر گزاریم.
به اعضايي هم كه نامشان را برديم و طي اين دو ماه روز تولدشان مي باشم تبريك ويژه مي كنم و آرزوي سرافرازي ـ سربلندي ـ سعادت مندي و سلامتي را برايتان از درگاه احديت مسئلت دارم .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:, :: 20:8 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه